//Forever Imperfect
Percaya aku
Tuesday, January 17, 2012 @ 9:54 AM | 0 Comment [s]


Rindu yang teramat sangat memang boleh buat kita sedih and terasa nak jumpa orang yang kita sayang dan juga ingin bersama dengan dia pada setiap saat minit dan masa. Tipulah kalau korang takda perasaan macam ni. Mesti ada punya. Kan? Sampai tak tahu nak buat dengan cara apa lagi untuk sentiasa bersama melainkan kalau dah kahwin ^^v Hm, mungkin dia takkan singgah melawat semua dah belog aku ni. Aku tahu. Tapi takpa aku update ajelah sebab aku rindu dia T.T Kalau kau tahu siapa yang aku katakan ni bagus lah :') Ingat tau yang Efa sayang dekat awak sangat sangat. Take care I miss you! 


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout