//Forever Imperfect
My heart beats like a drum
Sunday, January 22, 2012 @ 10:52 AM | 0 Comment [s]


HAFIZY RASHID
KITA SAYANG AWAK.

Hari-hari kita jumpa kan? Even hari-hari jumpa pun balik text mengadu kata rindu lagi. Cewahh, biasa lettew. Tapi memang betul pun i rindu you Hafizy! I tak tipu. Haa, bila time rehat je mesti tanya benda sama, nak makan apa? Haha lepastu bila dating je tanya, nak pergi mana? itu je yang kita tahu :P Lepastu, soalan yang paling penting yang dia akan tanya aku setiap masa, sayang i tak? Ahaaa, mestilah jawab sayang gila gila en? ♥.

Yang paling best! Kita suka tengok muka dia lama-lama. Nanti dia malu, serious tak tipu kau doh, comel nak mati! Tak percaya? Kau pergi jumpa dia kau tgok muka dia lama-lama. Hahaha, tak payah lahhh! Aku sayang dia kang kau pulak jatuh hati dekat dia. Payah nanti jadinya ^^v Kenot kenot, i'll kill you! Harhar! Jangan main-main aku berani tau :p

Wahai Encik Hafizy. Jangan kenyit mata dekat saya macam ni ;) Jantung kita terus dupdapdupdap. Haaaa lagi-lagi time tengok movie tadi. Ya Allah, sayangnya aku dekat kau! Hihi, cair dah hati aku. Ngee ;D Dahdah. Thanks for everything k sayong. Iloveyousomuch 


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout