//Forever Imperfect
Bum bum bum
Tuesday, November 22, 2011 @ 8:45 PM | 0 Comment [s]

Hai hai hai. Paper add math memang boleh buat aku tergagap gagap nak jawab. Haha. Kau boleh eh? Alaa kau pandai boleh lah citer, aku ni? Haih, nak cakap pun tak tahu acano? K watlek, ada lagi 6paper. Lepastu aku dah merdeka. Hoyeahh. Syok nya. Kau? Haha padan muka kena sekolah lagi tahun depan. Wadek wadek (padan muka) Nanti tahun depan aku dah boleh kahwin. Hihi. Gatal tak? :D Takdalah. Nak kahwin pun tak tahu ngan sapa. Takkan dengan orang bangla jual karpet pulak? Oh mai, boleh pengsangg aku kalau macam tu. Hihi. Kchau, nak study. Dah berjaya boleh pergi Paris nanti ;P

Nak terbang dengan Boboman


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout