//Forever Imperfect
dugaan hidup memang mencabar
Friday, November 25, 2011 @ 2:51 AM | 0 Comment [s]


Terlalu banyak kenangan yang kita cipta. Memang susah untuk lupakan macam tu je. Sebab kita telah dilahirkan mempunyai perasaan cinta, rindu, sayang dan benci. Bila kita cuba untuk lupakan sesuatu yang kita sayang memang sukar sekali. Sehingga boleh membuatkan diri kita terseksa dan rasa diseksa kan? :') Ye, kita faham perasaan awak. Kita faham apa yang awak nak sampaikan dekat kita. Kita tahu yang awak sayangkan kita. Kita nampak. Kita tak buta. And kita sedar semua tu. Kita pun sayang dekat awak. Hm. Kita tahu awak tak percaya. Kalau awak percaya dengan kata-kata ni Alhamdulillah :'D Tapi awak silap. Bila dah jadi macam ni baru rasa menyesal. Sekarang, masing-masing dah tahu kesalahan diri sendiri. Kita tahu salah kita dan awak tahu salah awak. Kita belajar dari kesalahan kita sendiri ye sayang? Mungkin kita dijodohkan untuk jadi macam ni semua. Kita kena redha dan terima dengan ikhlas walaupun pedih. Mana tahu suatu hari nanti kita dapat pergi Paris sama-sama kan? :'D Kita tak tahu apa yang akan jadi masa depan. Ingat, kita cuma merancang dan Allah yang menentukan :')


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout