//Forever Imperfect
14hb is the most important date for me
Sunday, November 13, 2011 @ 8:06 AM | 0 Comment [s]

Bismillahirrahmanirrahim. Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.
 Harap sepanjang menduduki peperiksaan SPM ini akan berjalan dengan
 lancar dan jauhkanlah dari segala masalah dan penyakit. Amin.

14/11/2011
SPM SPM SPM. To SPM candidates goodluck k? Buat yang terbaik tau? Jangan gelabah-2.
Jawab dengan tenang ye? Baca doa dulu sebelum bukak paper. Time exam tiru je k? Kalau kena
tangkap dengan cikgu cakap macam ni. Cikgu dekat kertas tu tulis Lihat Sebelah. So, saya pun 
lihat lah sebelah. Tak salah kan cikgu? Hee. Peace peace ^^v

14/11/2011
Hm actually today is my second anniversary with my boboman. Sayangku Eyman Rafeeq, bubu
mintak maaf sebab sekarang kita tak rapat macam dulu. Yeah, bubu tahu semua salah bubu. Bubu
bukan nak pinggirkan bo. Tapi bubu busy study sayang. Bu harap bobo faham.

Bobo, papepun happy anniversary k? Baby dalam perut ni nanti keluar lettew xD Haha. Sayang,
bubu mengantuklah. Bubu tidur dulu tau? Iloveyousomuch! Sorry post kali n pendek je. Tau tau?
Muahmuahmuah :-* Bye sayang.

Love you,
Eyman Rafeeq b. Ahmad Raziff


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout