//Forever Imperfect
Via Hati Bubugirl ♥
Friday, October 14, 2011 @ 7:46 AM | 0 Comment [s]


Today is 14.10.2011/Friday. I love my Boyfriend so much. Girls! Jangan sesekali cuba nak kenyit-2 mata dekat dia
tau? Mengorat mengayat pun tak boleh jugak. Aku dapat tahu aku kerat 18 gigii kau xD Eheh terlebih-lebih pulak.
Hee, maaf maaf :) Biasalah kalau bab merepek-repek ni memang best kan? Eleh macam lah korang tak pernah jee?

Ok, to my Boboman  Bubugirl nak tulis ni. Baca sampai habis k? Hikhok ^^v

Petama sekali, kita ni yang digelar Girlfriend awak nak mintak maaf if ada buat salah. Yelah selalu marah-2 kan? 
Jeles tak tentu pasal. Ngee kita buat cam tu sebab kita sayang kat awak. Kita taknak awak mengorat orang lain. 
Nanti kita takut awak jatuh hati dekat dia. Lagi-2 kalau perempuan tu cantik. Tapi kalau awak jujur dengan kita, 
kita tak marah pun. Nak buat apa marah-2 kalau dah tak sayang kan? Neno neno, kita cakap je ni bukan betul-2 
pun. Kita tahu awak sayang kita. Hihi takpa kan korang kalau aku cakap macam ni? :-* 

Lepastu, kita nak awak tahu yang gambar kat atas tu kita yang buat sendiri. Semalam malam kita buat. Perghhh
kita buat dengan hati yang ikhlas tau. Haa jangan main-2 dengan girlfriend awak ni tau? Hihi. Kalau awak tak suka
bagi tahu cepat-2 k? Ondespottttt kita dilit gambar ni :') Heheh, mengada je aku ni kan? Mesti korang meluat sebab
aku asyik cerita pasal Eyman je kan :'( Ahh! Ada aku kesah ke korang nak meluat ke apa? Ini belog aku. So tak jadi
masalah kan? Dah dah jangan nak buat aku marah. Karang jadi lain pulak. Tengok je muka baik, tapi.... Jeng jeng.

K, awak ingat kan janji kita haritu? Simpan lagi tak kertas yang awak conteng-2 masa kita nyanyi tu? 
Alaa dah takde lah tu kan? Wuu :( Apaa? Ada lagi? Haa selamat ada, baru nak action kamen. 
Nak mintak pujuk :P Haa jangan bagi tahu sesiapa ye? Biar kita dua je tahu. Hihi. 
Eh Bobo nanti update lah blog jugak k? Bubu nak baca ni Waiting :-*

From : Bubugirl


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout