//Forever Imperfect
Minta maaf dari scapula sampai fibula
Thursday, October 20, 2011 @ 9:01 AM | 0 Comment [s]

Wahh. Hari-hari hujan kan? Kan best kalau setiap hari macam ni? Nak tidur petang tidur malam
pun tenang je. Nyamuk pun takda nak buat lovebite kat kita. Kan? Kan? Fuyooo cejuknyaaaaa.
Ehem-ehem Attention please, Free Hug Free Hug. Ada sesiapa tak nak peluk kita yang tengah
sejuk ni? Haha gedik je anak Zain Handsome ni :P Hihi, sekali-sekala puji ayah kita. Tak salahh
kan? Kalaulah dia baca belog aku, mesti dia bangga oh and mesti dia kata macam ni dekat aku.
Baru tahu ke ayah handsome? Ya Allah. Sabar aje lah. Tu yang aku malas nak puji lelebih. 
Nanti ni lah jadinya. Habis kepoh satu rumah (Y) 

Hee, omey jee ayah kita :P Fuhh, dupdapdupdap wei. SPM makin dekat wo. Aku ni asyik bukak
benda alah ni je. Muka ni nak dapat 9A? Acano ni? Bila aku nak bangun dari tidur pun tak tahu
lah. Takpe-takpe. Don't worry be happy ye? Insya-Allah esok aku bangunlah dari tidur ni haa :3
Hihi ^^v selamber badak je aku cakap macam ni. Padahal takut tapi study nye tak. Cita-cita nya
tinggi. Ibu aku kata pulak, kau tak lulus SPM kau terus je kahwin. Takyah pikir apa-apa dah.

Kalau lah masin mulut ibu aku tu, habislah aku. Takleh nak buat apa dah la. Eyman Rafeeq, tunggu 
apa lagi? Jomlah kita kahwin kat Paris yang cantik tu. Hikhikk. Alamak, ingat aku tak jemput kau
ke? Aku siap beli kan ticket pergi balik tau. Bawak lah sesapa kau nak bawak. Janji bagi nama dulu
kat aku. Haa baik tak baik tak? Makan semua jangan risau. Gerenti Halal. Ayam? Wajib ada tau.
Okay nanti jumpa aku dengan Eyman dekat sana tahun depan k? Haha :-*

Nak ambik kesempatan sikit. If Efa ada buat salah kat korang kan, Efa nak mintak maaf :'( Yeye,
manusia mesti ada buat salah punya. Kot-2 aku terpukul ke, tercubit ke, tercium ke kan, maafkan
lah Efa tau? Efa tak nak korang dendam-dendam. Kalau ada benda tak puas hati korang boleh text
aku. Tak pun inbox kat fesbuk a.k.a laman sosial tu yeah? Pleaseee tolong eh? Iloveyousomuch!

Si comel,
ElyefaLocca :P


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout