//Forever Imperfect
Iyeyuu :-*
Wednesday, October 5, 2011 @ 3:51 AM | 0 Comment [s]

Alhamdulillah :-) Makin lama makin bahagia aku dengan Boboman. Hee. Semalam 04hb10 kita otp dari pukul 
12:00 a.m sampai 05hb10 12:10 a.m. Tak pelik ke dia tepon aku lelama cam tu? Hee, aku dah cipta telepon
pree tauu! Telepon jenama EREL ♥ Ngeh ngeh ;D Handphone tak lekang wooo. Cakap-2 dengan dia, tanpa 
rasa jemu meh. Telinga aku panas bhaii. Handphone aku sampai tak cukup battery. Siap suruh dia tggu sebab
aku nak charge hp tu. Dalam pukul 4 tu dia tertidur :-( Aku kejut dia susah gilo, tak dengar lettew. Haha. Last-2 
aku pun tidur sekali. Wiwt wiwit kami tidur sesama :-* Pepagi lagi dia dah call aku. Mintak maaf bagai. Takut 
aku marah sebab malam tu. Hihi, cakap-2 sampai petang. Time petang tak best! Ada drama king. Tak suka-2!
Pastu boleh pulak dia bantai nak tidur, then mintak aku nyanyi. Nak aku dodoi lah apa lagi. Hang jangan main-2
aku dok teman dia tidur sampai dia bangun k. Haaa kau tengok pengorbanan namanya ^^ Susah tau nak dapat 
isteri cam aku. Ecece aku ni lelebih pulak dah. Weh! Ada lagi satu mandi pun sesama tau. Haa jangan main-2 
dengan aku. Jelous ke? Harhar. Buatlah dengan boypreng kau tu. Peace (Y)


Kita tayangg dia sesangat. Jangan culik dia nanti kita sedih :-( 


Pastukan, kita nyanyi sesama sesama. Dia suruh aku cari lirik Lelaki seperti aku, dah tu dia salin sebab tak hafal.
Suruh dia nyanyi untuk aku taknak, nak jugak nyanyi sesama. Hishh mengada jee kan dia? Aku pun mana lah
tahu lagu tu. Aku pulak suruh dia baca lirik tu aku salin. Weee dah siap sume kita nyanyi lah apo lagi. Boleh
pulak kiteor dok sebok record suara yang merdu lagi omey tu. Masing-2 rindu. Hihi, lawak je bila dengar balik.
Alahai, rindunya wehhh! Nak cerita banyak-2 nanti bukan kau orang nak baca kan? Nasib Eyman Rafeeq nak 
baca sampai habis. Kan sayang kan? Hee cuba awok senyum sikit untuk kita :-) Haa, kan omey tu. Meh sini sikit 
pipi kau dekat screen pc. Muah! Muah! Haaa kan dah kene xD Ngee, Terlebih sayang memang jadi macam ni tau.
Serious doo aku cakap dengan kau. Everyday setiap hari every second setiap minit every apa-2 lah kan, aku 
dengan Eyman. I mean text la, kalau lambat reply dia call aku. Aku mana boleh berenggang dengan dia. 
Macam dah kahwin kan? Ehh memey aku dah kahwin dengan dia. Cube tengok belah kanan tu, tak nampak 
Anniversary aku dengan dia? Haaaaa, nampak kan kan? ^^v Mana lagi, kahwin kat Paris la :-D Hahaha. 


Kk dahdah lettew. Penat Bobo aku baca sambil terseyum :-* Hee, Eyman Rafeeq B Ahmad Raziff baca ni!
Aku sayangkan kau lebih dari kau sayangkan aku k? Iyeyuumore iyeyuumore tayanggg 


Much love, 
Nur Afifah Bt. Mohd Zain






Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout