//Forever Imperfect
Heartbeat
Thursday, October 6, 2011 @ 3:34 AM | 0 Comment [s]


Missyoumore sayang ♥ Kenapa bosan sebab asyik cakap pasal ni? Lantak kau lah weh. Yang penting aku 
bahagia kan ER? Memey lah, aku tak kacau kau pun en, taknak baca dah lah pergi bukak pesbuk kau tu ha.
Kepoh sangat. Hihi, emo pulak aku ni ^^v Siapa tak sayang boyprengg dia kan? Orang bodoh je yang tak
sayang. Dah alang-2 tu aku nak cakap ni, thanks to my follower. Makin bertambah pulak aku tengok. 
Tak sangka gilooo yang korang ni nak follow blog aku yang buruk ni. Ngee maceh tau tau cebab follow kita, 
even cerita kita ni merepek je banyak :'> Sebagai tanda terima kasih, nah dua ciuman untuk awok muah muah!

Hee, cukup kan? Apaaaa? Eyman pun nak jugak? Alolo, sayang ni kan malam nanti bubu bagi k? :-P Haha, 
memandai je aku ni. Ntah-2 dia taknak pun aku cium dia. Hihi, takpe-2 aku kenal dia cam mana. Kau tak tahu
apa-2 kan? Dah senyap xD 

Bobo ohh bobo. Kita nak bagi tahu dekat awak hari hari sampai bila bila yang bubu sayang bobo sangat
sangat tau! Lagu percaya padaku yang bubu suka tu untuk bobo k? Dengar lagu tu kalau tak percaya dekat
bubu. Hikhik, pastu kalau rindu bubu dengar recorded yang kita nyanyi tu tau? Iloveyou sayang :)


Elyefa Locca :B


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout