//Forever Imperfect
My heart bergoncang ;D
Wednesday, September 14, 2011 @ 6:24 AM | 0 Comment [s]

Your anniversary with Eyman Rafeeq
Today 14.09.2011
Elyefa Locca is in a relationship with Eyman Rafeeq.
   ·  · See Friendship · about an hour ago


Hihi, ada orang tanya aku --> Ni fake or betul? (relationship) Haiyaaaa, apa ingat waa suka tipu lu olang ka?
Haha. Aku tak suka lah nak buat fake fake relationship ni. Kang tetiba tersangkut kan payah nama nya. Mna tahu
yang fake tu jahat ke, gangster ke, gila ke. Malang tak berbau kan? Tak pasal-2 dia cop nama kita ni Ex dia. Ha sudah!
Menangis tak berlagu pulak. Hihi. So, better tak payah, oceyy? Tapi, aku kalau nak buat mesti semuanya betul-2 ^^

And now, meh sini aku nak kenal kan dia dekat korang. Ehhhh! Jgan nak sesukasukihatipukigatal kau nak ngorat dia? Haha
middle finger untuk kau. Aku dah lah tak suka nak mencarut-carut bagai. Tapi aku terpaksa xD terpaksa sebab mata-mata
si perempuan sekarang ni macam mata #$%&*@! ngeeeee :D aku sorang je yang tahu :P kk, nama dia Eyman. Dia duduk
dekat kerusi. Tinggi dia, tinggi sikit dari aku kot. Pastu, suara diaaaaa, perghh cair gila babeng. Elehh nak dengar lettew xD
Hahah. Ahh boleh blaaaa. EL jeee boleh dengar suara ER :* Muah muah untuk kauuuu.

Pastu, aku dah lama dah kenal diaa sebenarnya. Dri aku single, dia couple, aku couple, dia single. Smpai lah aku single
dia pun single. Haaa barulah dia dapat aku. Weeeee~ Kesian dekat dia haha. Btw, congrates k sayonggg :D *Salam salam.
Kite panggil dia Bobo.  Pastu dia Boboman kitee :* Kau ada? Haha. Dia pulak panggil kite Bubu. Kite pulak Bubugirl dia ^^v
Hope kali ni lagi lama lah dengan dia. Kan kan? Amin :D Cam mana kalau satu hari nanti korang dapat kad jemputan yang 
Elyefa Locca akan berkahwin dengan Eyman Rafeeq pada tarikh sekian sekian sekian. Yang akan dilangsungkan di Paris :P
Wow! Tak terkejut keee? Haha. Tengokkkk. Aku kalau berangan, memang macam ni. Tapi, kalau blur aku datang? Memang
kau pun turut terjebak dengan blur aku. Hahaha.

K untuk Eyman Rafeeq pulak. Awak awak awak. Jangan curang dengan kita tau? Even kita rumah jauh sekali ponggg,
Dapat tahu kau gatal-gatal garu-garu dengan orang lain, siaplaaaa. Jangan sampai telinga dekat hidung, mulut kat dahi, 
leher kat muntot xD jadi lain kanggg. Hahah. Dah-2 dah smpai sini jeeeee tau tau :) Iyeyuuuuuuuuu Bobo. 

By Bubugirl awak :*


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout