//Forever Imperfect
Recall back
Monday, August 15, 2011 @ 11:02 PM | 0 Comment [s]

Simple tak header baru? Sebelum ni just Vespa Muda je kan? Then bawah tu link efarawka.blogspot.com kan?
Now dah tukar baru (: Tetiba jee rajin nak buat header baru. Act, ada maksud yang tersirat dekat header tu.
But, have someone know about that. I hope you dapat apa yang I sampaikan. Senang cerita header tu untuk 
you :* Sorry for everything k? Tapi, tak semudah itu kau nak maafkan aku. Kan? Kan? 

First kita kenal pun dari pesbuk. Laman web yang paling sosial bagi aku. Then, IM. Ayat PANDA tukar ke PAMDA.
Hihi, malu jee. Mana taknyaa tengah mengantuk time tu. Dia pulak tak kasi tidur. Konon taip nak laju katakan. Haha. 
Dari ayat tu lah kita jadi rapat. K aku rindu time tu (Y) But, masa tu dia dah ada girlprengg :') Cantik. Lawa. Comel.
Dia pun apa kurangnyaa. Comel jugak. Suara dia? K sumpah boleh cair dooo. Aku tak tipu tau bulan puasa ni. 

Wahh rindu sangat kat dia. Tersangat k. Ayat paling best dari dia kan iyeyuu :D Haha. Alahai comel nyaa. 
Buat aku geram selalu. Pergghh, disebabkan ayat ciput tu pun boleh buat aku menangis tahu? Takpe-2 takde siapa
akan percaya aku, and akan faham aku :') It's okay it's alright. Heee, imissyou <3 

By Elyefa Locca <3




Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout