//Forever Imperfect
Si Vespa Muda.
Saturday, July 9, 2011 @ 7:41 AM | 0 Comment [s]

Hello guys ♥ howwa you? Sorry, dah lama tak update belog. Cuma malas sikit nak fikir banyak-banyak. Hihi. 
Act, jealous bila tengok belog korang. Semuanya cantik-cantik. Belog aku? Aduhh, simple nyaa lahai. Lepastu,
tak update. Mesti bosangg kan bila tengok? Nak baca pun entry yang sama jahh. Tak tukar-tukar dari dulu.
Haha maaflah. Bila onl, tak berkesempatan pulak nak bukak belog :) Password pun ingat-ingat lupa.
Sepanjang tak update ni, macam-macam cerita aku dapat. Macam-macam masalah aku hadapi. Ecece, mintak 
simpati pulak aku nih xD Alaaaa biasa lah kan, belog dah macam diary kita. Diary yang semua orang boleh baca.
Kan? Kan? Dah jangan nak kepoh, teruskan membaca :D

Ohh yaaa. SPM lagi 15 weeks. Omaidot. Sangatlah sekejap. Aku nih duk main pesbuk lagi. Apa pon tak boleh.
Kononnya masa darjah satu haaa mulalah aku nak bercerita masa kecik-kecik ni :D Time ni baru masuk sekolah kan?
Waaaa punya semangat doh. Excited sebab ramai sangat budak-budak yang comel time ni. Haha, stok hingus 
meleleh siap jilat balik je lagi. Bila cikgu tanya cita-cita nak jadi apa wahai murid-murid? Fuhh, kawan aku semua
semangat jawab. Sayaaa nak jadi Cikgu, saya nak jadi Polis, saya nak jadi Askar. Haaa top betul cita-cita ni 
masa time ni. Kau pun terlibat kan? Haha aku tahu dah. 

Alaaaa rendu nyaaa time kecik-kecik laaa. Tapi bila sekolah bukan main lagi duk sibuk mengeluh bagai. Bilalah nak
habis sekolah ni. Dah tak tahan. Kerja sekolah banyak sangat. Bila tanya budak dah habis sekolah, amacam? 
Best tak bila dah habis sekolah? Gerenti, dorang jawab. Tak. Sebab zaman sekolah zaman yang paling best.
Kalau betul like sikit :P 


♥ RARWWW! Kitaa nak boyprengg lah awak. #kelamkabut lah kau Faa. Haha. Watlek jahh. Single couple belakang cerita.
Tak payah nak cerita dekat sini. Buat orang meluat jea. Peaceeee. So, sekarang hidup aku dah bahagia. Lepasni,
jangan nak kepoh-kepoh walaupun benda tu kecik ka besar ka okeng? Iloveyouu. Ohh yaaa sebelum aku terlupa. 
Terima kasih siapa yang follow k :) Iloveyoumoreee. Nanti tinggal kan link dekat chat box. Biar efa follow pulak k? :)

By Elyefa Locca 


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout