//Forever Imperfect
Whatever
Thursday, May 5, 2011 @ 6:46 AM | 0 Comment [s]

Lama kan aku tak update? Huh, sekarang dah jarang online laa. Busy jaa memanjang. Sekejap dah bulan lima kan? Lepas 
Tsunami dekat Japan, dunia sekarang berpusing laju sikit daripada biasa. Harini dah hari Khamis. Rasa macam baru jaa aku 
masuk sekolah. Yelah hari Isnin kan cuti Hari Wesak. Then dekat sch pulak, aku tak belajar apa-2 pun. Minggu ni minggu 
ceramah. Esok pun ada lagi. Naik mengantuk aku dengar :P

Al-maklumlah SPM kan? Takpa tahun last. Nnt dah habis sch mulalah duk sibuk Rindu nak sekolah Rindu nak sekolah. Dulu 
mak bapak dah hantar pergi sekolah kau duduk rilek nak ponteng jaa kerja. Duhh. Biasalah tu kan? Godaan syaitan 
memang berlambak. Hihi, nnt kalau tak belajar pandai-2 cam mna nak kahwin? Apa ingat kau perempuan sentiasa duduk 
dekat dapur? Ehh, tak k. Kalau kau tak pandai masak, kau kene belajar jugak kan? So, belajar lah ye :)

Hmm, bosan dah kan dengar lagu dekat blog aku nih? Tu lah, aku nak tukar tapi dekat Youtube takda pun url tu semua.
Kau tahu ke nak buat? Aku carik tak jumpa jumpa. Dah sebulan dah aku try. Tak dapat jugak. Kalau tahu bg lah tahu eh?
Haha, ada orang kata aku nie loading ||||||5% cam gitu :P Memang pun. Act aku tahu itu aku :B 
Onemorething! Minggu depan dah start exam. Ohmaigod! Aku tak ready apa-2 lagi nih. Fuh fuh, takut gilaaa.
Asal bukak buku, mata gerenti tutup. Haha. Normal kan? Hihi :D

By Elyefa Locca. Rindu awak!





Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout