//Forever Imperfect
Sweet seventeen ;D
Tuesday, May 10, 2011 @ 12:07 AM | 0 Comment [s]

Yawww! Seventeen sudah. Fyi, birthday aku sama dengan Mothers days :) So, Selamat Hari Ibu taww. Iloveyouuuumom!
Kenapa? Aku lambat post jaa pasal ni. Sebab tak da mood nak mengupdate segala :P Senang cerita malass. Haha. 

Efa nak cakap thankss dekat sapa yang wish tu, terharu gilaa bila baca. Hee, ada yang wish awal. Yoyo ooo jaa dia.
Konfiden seratus peratus tu, yang last sekali pun ada yang ni lagi terok, suruh aku call. Dia ingat ada free call la tu.
Padahal semalm, sengal jaa :D 

And thankss jugak to Kechik, Annuar, and Pa'an sebab hantar I balik. Kesian korang penat. Hihi, tak lupa jugak to 
Ariesa, Aisyah, Az Carter, Ahbeng, Iky, Amirul, Fazz, Nessa, Aqil, Amin dll. Aku lupa sapa ada lagi time tu. Pape pun,
best gila k lepak dengan korang. Muah muah sikit.

Ohh bestie aku sampai mati! Elynina, Syaheera, Fyefah, Hasanah, Mirado and Atiqa aku sayang kau orang. Even tak
dapat nak celebrate sesama kau orang tetap ingat aku. Takpaa, bukan salah ibu mengandung *tetiba jaaa :P
ILOVEYOUGILAGILA :* Haha. 

Hadiah aku mna?! Haha, tak malu kan? Joke jaa. Wish pun dah kira okay lah sayanggg. Dah dah, MAXIS segalanya.
Tanpa MAXIS aku tak call kau :D Tapi sapa yang aku tak call tu sorry yeah? Ilyy!


Nur Afifah

By Elyefa Locca 17 




Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout