//Forever Imperfect
Isi dan kulit
Tuesday, May 17, 2011 @ 8:39 PM | 0 Comment [s]

Dear friends,

Aku tahu kita dah lama tak lepak sama-2. Yelah sejak aku selalu pergi Sunway kan? Sampai dah jarang lepak semua.
Lagi-2 time exam cam ni. Masing-2 busy dengan study. Yelahh mesti nak dapat A+ kan? Usaha tangga kejayaan :) 
Hihi. Act aku rindu dengan korang, kita dah cuba try untuk jadi kawan yang selalu gelak and boleh share apa-2, boleh 
bagi pendapat semua. Tapi tak boleh kan? Kenapa eh? Lagi satu kita dah cuba try untuk spent time, still jugak tak boleh. 

Ok, aku setuju dengan pendapat kau. Kita hang sama-2 bulan 6 nnt. Tapi korang kene janji yang korang akan ada.
And jangan bagi alasan yang tak munasabah if tak dapat nak join. Jangan sembang pulak k? Kita pergi lah satu tempat 
yang best sikit. Taw taw. Taknak lah pergi Sunway. Aku kau dan yang lain pun bosan asyik pergi situ jaa. Yang selalu 
takda tu make sure dia akan ada. 7 orang! Wajib. Suka ka tak suka ka jangan nak buat muka eh :P Maaf kalau terasa.

Ada lagi! Kalau boleh kita-2 jaa. Baru lah selesa nak buat apa-2. Haha. K papehal 787 aku, tak pun mesej aku eh.
Haaaa! Last-2 Imisssssyoooouuuuuuu ilooooveeyooouuuu<3

By Elyefa Locca :)


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout