//Forever Imperfect
You can do it
Monday, April 4, 2011 @ 5:37 AM | 0 Comment [s]

Sekolah! Iloveyou. Aku suka sebab setiap hari kene balik lambat --' bagus jugak kalau cikgu buat mcm tu.
Kalau balik awal mesti wajib dan pantas aku letak beg, bukak lappy and terus mengonline. Aku taknak adik 
aku yang guna dulu, nnt tah abad keberapa tah aku boleh online. Heee. Dekat situ jaa aku dah banyak 
habis kan masa. Kononnya nak cari jodoh. Hihi. Bangang kan? Ada kaa patut time sekarang ni aku nak cari 
jodoh? Nak cari dekat laman yang sosial ni. Fesbuk la apa lagi? Maaflah kalau korang terasa :B Takda niat k? 
Aku cuma nak cakap benda yang betul :) Sorry again ya tuan-2 dan puan-2.

Hampir separuh daripada hidup kita habis kan masa dekat sekolah kan? So takkan korang nak sia-2 kan
separuh hidup korang dengan tangisan? I mean, bila dah dpat keputusan SPM nnt, mulalah menyesal
seumur hidup. Bak kata pepatah, nasi sudah menjadi bubur. Jangan lupa tambah ikan bilis sikit, hihi ^00^
Ish aku nih bab ceramah orang pandai, bab nak ceramah diri sendiri hampeh ;D Biasalah tu kan?

Aku nak berubah, tapi tah kenapa susah sangat nak ubah diri ni. Mana tak nya, nak dekat 17TAHUN aku
hidup macam ni. Dah lali orang dulu-2 kata. Bilalah aku nak stop facebooking, bilalah aku nak study 3jam
sehari, and bilalah aku nak jimat duit $.$' Please Efaa! Wake up! Wake up! Nak diikutkan kau ada lagi
2bulan jaa lagi untuk study suma. Bila pulak kau nak bersengkang mata dengan buku? Bila sms dengan buah
hati boleh pulak kau bersengkang mata kan? Ehh act aku takda buah hati k? So jangan tertanya-2 :)

Okay, start from today aku akan ubah diri aku slow-2. Aku yakin aku boleh. Demi masa depan. Ibu and
ayah dah banyak berjasa, amat sukar untuk aku membalas nya balik. Dengan cara ni, maybe aku akan
boleh buat mereka bangga dengan aku :') Insya-Allah.

By Elyefa Locca :B






Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout