//Forever Imperfect
Totally I hate You!
Wednesday, April 6, 2011 @ 8:35 PM | 0 Comment [s]

TAKE THIS! 

Aku pantang betul sapa yang suka copycat-2 ni. Grr! Rasa nak belasah kau okay. Cubalah guna otak kau
sikit. Jgan nak tiru sgat la. Tak suka. Please k? Aku taknk sebut nama sapa. Nnt tak pasal-2 kau dtg sini
gegar rumah aku plak. Takut nnt kau bwak geng-2 Ali Baba kau tuh then bawak parang letak kat kepala.
Hahaha. Mna lah tahu kan? Kot-2 kau takda hati, perut dengan usus tu :P

Wacthout! Lagi sekali aku nmpak kau buat bnda yang sama. Mmg patah riuk jari kau aku kerjakan.
Apa ingat aku tak berani ka? Hey, jgan pndang rendah kat aku. Belum cuba belum tahu ye? Aku gengster 
k? So kau perlu takut dengan semua tu. Hihi. Perasan jaa lebih aku nih. Bajet gengster pulak dah.

Hmm, aku just tak suka. Itu jaa. Nak guna, bg lah tahu dulu. Jgan pakai kaut je. Faham kan apa yang 
aku kata ni? Kalau faham bagus la. Klau tak faham g mam la. *Opss tercarut. Hee. So, kepada unknown
harap anda sedar ye? Ohh yemme ;D Kalau itu anda, jgan marah ye. Nnt kena jual. Kbai 

By Elyefa Locca :B


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout