//Forever Imperfect
Mana mood aku pergi?
Tuesday, April 5, 2011 @ 9:12 AM | 0 Comment [s]

Tiba-2 Elyhanna Murray kata dekat aku, " hoi mek , awat dgn kau ni ? pelik jeh -,-' " Ehh. Aku takda pape
lah sygg :) Tapi yang peliknyaa, tiba-2 aku takda mood. Aku sendiri tak tahu kenapa. Entry baru-2 ni aku 
ada kata yang aku taknk cari Bf right? Hmm, act aku tak boleh. Aku perlukan someone. Motif? Tak cukup
kasih sayangg laa. Hahah. Tah pape. Aku just nak happy dengan hidup aku. Tapi lelaki semua sama laa.
Ada separuh tu memanglah dia baik. Lama-2 yang baik tu akan berubah ke tidak baik. 

Ohh lelaki, seronok ke game perempuan? Seronok ke dapat buat perempuan sakit hati? Aku sebagai
perempuan sudah semestinya aku akan back up perempuan. So jangan nak salah kan perempuan-2 ye 
wahai lelaki? Cuma suku drpd tu, perempuan ada jugak yang kurang baik. Senang cerita, tiada siapa pun 
yang perfect dekat dalam dunia ni melainkan Nabi Muhammad s.a.w.

Taknak cerita lagi pasal ni. Mood nak menaip takda harini. Mata pun dah kuyu macam ikan puyu xD
Btw, esok ada sukan tahunan. Lompat tinggi paling best :) Insya-Allah, maddle tu aku akan dapat.
Hihi, berlagak sekejap. Sekali kalah, habis melopong. Hahaha.

By Elyefa Locca :B


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout