//Forever Imperfect
Jangan kaget yaa :P
Friday, April 15, 2011 @ 6:00 AM | 0 Comment [s]

Zoom la, jangan jadi lem k.


Nampak tak apa yang aku nampak? Hihi, macam kenal ja. Siapa tu? Cuba lah teka. Apa? Tak dengar lah
yunk. Cody Simpson? Eh salah tu, Justin Bieber? Oh yeah man! Thats right. Ngaa ;D Nape? Jangan lah 
jealous sebab dia follow aku. Marah pun tak boleh. Nnt dia datang carik kau cam mna? Tak takut ke? :P

Act mula mula aku bukak blog aku nih, aku ternampak si justin bieber follow. Lepastu skodeng punya
skodeng aku pegilah dekat owner blog tu, wahh! Thumbs up lahh, dia pun peminat setia Si Justin Bieber 
laa. Mati mati ingat Justin Bieber yang betul betul tu. Haha. Tapi blog dia, sumpah cantik! 


Ohmai!!! Tengok lah tu, comel nya. Lelaki punya k. Dorang lagi creative dari perempuan act. Jelous la 
wei! Comel comel comel. Post dia penuh dengan tutorial jaa. Hee, btw thanks k follow efa. Tepat yang 
ke 140 pulak. Bukan nak tunjuk yang follower aku banyak tapi sebab peminat si Justin Bieber jugak.


Background dia bertukar kan? Tekan tutorial jaa, dia pegi page lain, fuh! Macam mna dia buat? 
Macam magic dah aku tengok. Hoho, takpalah nnt aku belajar slow slow. Buat masa sekarang ni 
akau busy sikit lerr, problem pun banyak. Ha! Nak tahu something? Jap jap, tengok gambar bawah ni.


Ni lah yang paling buat aku tension! Dah dua kali kene mcm ni k. Kenapa dorang buat semua nih? 
Apa masalah dorang? Mna muka sendiri? Tolonglah jangan nak malukan aku wei! Tolong sesangat,
sapa yang buat acc ni, delete lah. Aku cakap baik baik ni, tak keluar lagi kata kata hikmat aku yang 
power tu, kalau dah keluar karang memang tak dapat pape aku cakap. Please k, aku merayu! 

By Elyefa Locca :B




Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout