//Forever Imperfect
You, you and you
Tuesday, April 5, 2011 @ 3:40 AM | 0 Comment [s]

Im gonna miss you. Syaheera Lattif, aku bosan duduk sorang-2 dalam kelas. Cepat lah balik Malaysia.
Aku nak gelak dengan kau nih, tak sabar nak dengar cerita kau semua. Yess, im sorry. Sebab haritu aku
cakap yang aku bosan bila kau cerita benda yang sama dekat aku. Tapi sebenarnya aku lagi suka apa
yang kau ceritakan tu. Aku sayang kauu! Baru jaa sekejap kau takda kat sini, aku dah gelabah.
Rasa macam hilang benda yang paling berharga kau tahu?

Elynina Berry, minta maaf k? Sebab saya selalu cerita pasal Syaheera Lattif dekat blog. Tapi saya
tak cerita lagi pasal awak kan? Sabar okay? Saya tgah fikir apa yang nak ceritakan pasal awak.
Satu hari nanti mesti akan ada entry pasal awak. Jangan risau k? :)

And lastly, kenapa tiba-2 aku rindu dekat H? Even dia dah takda pape dgan aku? And kenapa kita
akan rindu dekat orang selalu sakitkan hati kita? Hmm, pelik kan? Ish never mind lahh. Yang penting
aku rindu dia. Rindu as friend jaa. And to Justin Bieber, nnt aku pegi tengok cerita kau yee? Tggu aku 
kat wayang. Nnt aku muncul <3 Hahaha. 

By Elyefa Locca :B






Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout