//Forever Imperfect
Hilang sabar
Wednesday, April 27, 2011 @ 9:32 AM | 0 Comment [s]

Act, aku rindu dekat kau. Tu lah aku text kau. Tak salah kan? Mula mula tak expect pun yang kau 
reply mesej aku. Haha, yelah orang busy dengan orang baru kan? Chopp! Jangan ingat aku ni suka 
kacau orang yang dah berpunya. Korang sendiri pun akan rindu dekat orang yang korang yang nak 
rindukan tu kan? Mustahil lah korang tak akan rindu. Nampak beno nipunyaaaaaa. Hahahaaa.


Mesti pelik kan dengan title kat atas tu? Agak ter tanya tanya ye? Hihi. Okaylahh begini ceritanyaaa.


Me: Imissyou :'(
Unknown: Imissyoutoo. Eh, syg I sgt-2 dah ni? :)
Me: But you dah ada ____
Unknown: Dulu tknk I. Sekarang nk plak?
Me: Tetap taknk. Us *Keypad rosak terus tersent cam gini :D


Then, aku cepat-2 lah nak taip bende yang terbantut tu. Tutt tutt mesej masuk. Aku pun tengok lah.
Sekali dia hanta macam ni :-


Unknown: Eh2! Laa, ni Efa Locca rupanya -.- ingtkan ____. Haih, Slh org -.- i ingt ____ yg anta
imissyou tadi tu. Tak perasan. Sorry.
Me: Pergi mampos!
Unknown: Ya allah. Sumpah i ingt you ____. Patut la pelik je td. Sorry k efa. Serius bukan nak bg 
you sakit hati :(
Me: Dah tak payah. Hope you bahagia dgan dia sampai mati k. 

Haha, berbulu tak? Geram gila k! Dah la handphone aku dah tahap kritikal, dia pulak nak tambah 
kan lagi. Haa memang kene lah kau setepek. 


Kepada Tuan dan Puan,
  Saya disini ingin mengucapkan tahniah kepada Tuan dan Puan kerana sudah berumah tangga. 
Bukan bermakna saya jealous atau apa. Cuma saya tak suka dengan cara Puan yang hanya cakap
like a pumpang pumpang. Kata dengan aku itulah inilah. Susah sangat ke nak cakap yang Puan suka 
Tuan tu? Haha, dah dah. Nampak sangat aku yang lebih kan? :)

Sebenarnya aku taknak pun post pasal kau berdua. Tapi disebabkan aku dah geram, ni lah jadinya.
Maaf ya Tuan dan Puan :) Siapa makan kek terasa manisnyaaa. 

By Elyefa Locca :B


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout