//Forever Imperfect
Sayang Awak
Wednesday, March 9, 2011 @ 11:02 PM | 0 Comment [s]

Saya ada kawan nama dia Syaheera Lattif . Nama glamorr dia Ieya , nak lagi glamorr Kak Yah .
Hahaaa . Dia seorang yang putih boleh diakatakan comel la jugak sometimes tu dia slebet lebih
kurang mcm mati laki , Hihi . Korang tak tengok lagi kalau dia menangis . Tahu tak kenapa ?
First thing muka merah padam , sampai kehidung hidung :D Yelah dah kata muka putih kan :)
Kalau bab bercerita pulak , kalau boleh dia nak ulang cerita tu sampai air liur dia habis and
kalau boleh sampai gegendang telinga kite orang pecah . Hahahaaaa . lihat lah betapa 
rancaknya dia bercerita sampai kite orang dah tahu lepas ni apa yang dia nak cerita :D 

Dah lima tahun berturut turut dia pegang sijil SPP :) *Saya Pelajar Pendek . Mana tak nya , 
dari aku Form 1 sampai lah sekarang dialah wanita yang tak akan pernah sama tinggi dengan 
aku even dia pakai heels , Hahaa bapak jahat doe aku *Kak Yah jgn marah nnt kena jual :D 

Lagi satu yang membuatkan aku pecah perut dengan dia time dia buat muka yang paling 
Hodoh . HAHAHA . Apelagi , aku pun lawan la buat muka Hodoh dengan dia . Sumpah
kelakar aku cakap . Aku tahu korang tak dapat bayangkan muka kita orang macam mana . 
Aku boleh letak . Tapi seriousss doee , buruk gilaaaaaa ! Dengan Gigi Jongosnya , Hidung 
Kembangnya , Mulut Bengotnya , HAHAHAA . 


Hahaa , aku hanya mampu letak gamba macam ni jaa . Tak berani aku nak letak muka yang 
buruk tersagtt , karang ada yang jeless pegi save gamba tu buat wallpaper . Hihi :DD
Korang add la die dekat Fesbuk , jangan search Kak Yah pulak . Karang Kak Yah lain pulak 
yang keluar :D Search Syaheera Lattif muka yang come come hok gituuuu ;)) ILY KAK YAH <3

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout