//Forever Imperfect
Mrs. Like Saya
Monday, March 7, 2011 @ 3:16 AM | 0 Comment [s]

Woot woot . Kenapa Mark Zukenberg cipta Like Button eh ? Habis notification aku penuh
disebabkan oleh Si budak Yang Gila Like -.- kalah korang tau . Nape nak fight dgan dia ?
Yeah-2 dipersilakan . Gerenti seratus peratus sen korang suruh dia stop . Percayalah , Hihi . 
*Chop ! Hebad sangat ke Budak Like nih Faa sampai kau suruh kite orang semua percaya ? 
Ouh yeah sudah semestinya . Memang hebad aku cakap , sebab tuh la aku suruh hangpa pegi 
fight dengan dia . Eh eh , aku bukan suruh fight dekat atas katil la , tapi fight Like Like tu ha . 
Haiyoo dok pikir lain pulak korang nih . Haha aku gigit kau karang baru tahu . Ngaaa ;D

Ni dia Si Gadis Jelita dan Menawan yang membuatkan korang tergoda dengan dia . Aww-2 .
Haha , chillek derr jangan marah ye Mrs.Like nnt kena jual :D *Tak nmpak muka ? Scroll la 
ke bawah dey -.- Itu pun nak kene ajar jugak ke ? Hadoii . susah la macam nih , semua nya 
nak kene ajar . Kalau nak Like ape ape tu tahu jea ha , takde pon nak suruh aku ajar sume ^^ 
Kenapalah aku jahat sgat ni , nak perli perli pulak Si Amira nih kan ? Okay okay saya tak perli 
awak lagi yaa Amira Like :D pape pun seronok main Like like dengan you :))


E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout