//Forever Imperfect
Disappointed
Wednesday, March 16, 2011 @ 7:01 PM | 0 Comment [s]

Yeahh , im single again . And I was disappointed :'( Heh -.- selalu nya bila kelua aku happy but
semalam semuanya jadi serabot , serabai , kabot and bagai . Aku rasa aku dah buat yang terbaik
tapi kau still jugak tak dapat nak hargai , hmm never mind . Semuanya dah lepas . Aku tak nak 
ingat bende nih lagi . Even aku rindu dekat kau . K dah tak nak cerita nnt hujan turun pulak .

Semalam hang , lepak dengan Iera , Lala , Apizz , Ayie , Ajam , Lin , Hasanah , Ajiji and Dek'cha 
*dek'cha sorry laa aku tak biasa nak paggil kau Putra , hihi . Lagi pun semalam aku and Iera 
takda mood . Ada masalah problem sikit sampai aku tak sempat nak click picture dgan dia :') 

Meet Lala :)
Apizz , Lala , Dek'cha

Sorry lah gmba si Berry tak masuk kan lagi , nnt kalau dia dah masuk kan , aku bg tahu okay ?
Hihi , lagi satu . Kite org tgok movie cerita BIG MOMMA'S :D thumbs up . Hee , nnt korg 
tgok la okay ? Tapi time tengok movie nih , jantung aku dup dap dup dap . Tak tahu lah kenapa .
Hmm , okay lah . nnt sambung cerita dekat part 2 :) kbai .

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout