//Forever Imperfect
teruk yang trsangat ke ?
Wednesday, February 23, 2011 @ 1:15 AM | 0 Comment [s]

saya nak tanya nih , tapi jawab la dengan jujur dan ikhlas . sebenarnya saya nih teruk
sangat ke ? saya nak awak jawab jugak ! saya nak tahu diri saya nih mcm mana
kalau orang lain yang pandang terhadap diri saya . awak faham kan ape yang saya 
katakan nih ? kalau saya teruk pun , saya cuma tak bertudung . saya bukan 
nya perempuan yang macam kat tepi jalan tuh . tapi kenapa kata saya teruk ? :'(

yaa mmg dulu saya keluar pakai tudung , sekarang nih pun depends laa . at least 
saya jujur kan ? saya tak tipu kan ? kalau kelua pakai tudung tapi baju pendek , seluar 
ketat , baju ketat , nampak segala galanya sampai menarik perhatian lelaki lagilah berdosa .
serupa jaaa kalau tak pakai tudung . untuk pengetahuan awak , kalau nak bertudung 
kene ikhlas . kalau pakai tudung tapi tak ikhlas pun takda guna jugak en ?

hmm , saya tak kacau pun hidup awak . ini diri saya , suka hati sayalah nak pakai
macam mna pun . mmg tak salah kalau awak tegur bende yang kebaikan pada saya . 
cuma cara awak tuh salah . awak tak fikir perasaan orang . kalau benci saya sekalipun
jangan lah nak kutuk saya dekat orang ramai . setiap manusia mempunyai sifat malu . 
takkan lah awak tak tahu , sedangkan orang gangster pun ade persaan malu tau . 

pintu hati saya masih tak terbuka sepenuh nya lagi . tadi saya dah kata kalau nak 
pakai tudung kene ikhlas , so yang nak pakai tudung tuh pun kene la slow slow .
tak boleh la terus paksa mcm tuh . okaylaa , saya pun bukan nya pandai sangat ,
saya bukan nya ustazah , saya hanya seorang manusia yang biasa . 

okaylahh . takde bende nak ditaipkan lagi . saya nak mintak maaf kalau saya salah . 
nah baca pantun nih :
Buah Cempedak Di Luar Pagar ,
Ambil Galah Tolong Jolokkan ,
Saya Budak Baru Belajar ,
Kalau Salah Tolong Tunjukkan .

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout