//Forever Imperfect
saturday
Saturday, February 19, 2011 @ 9:13 PM | 3 Comment [s]

semalam ada sambutan maulidur rasul dkat sekolah , saya kasi thumbs up :) sebab seronok
sgt . even duduk dekat surau lama lama . dapat pahala tau . hee . huh , smpai sekolah nmpak
ceria mna tak nya mcm mcm warna ade , merah kuning hijau biru hitam putih ungu . hishh
mcm mcm la . semua ayu ayu gitu , kacak kacak belaka . ha kembang la tuh bila dah puji ^^

time beratur , semua mula laa dok keluar kan harta karun yang disayangi dorg tu ha ,
tahu ape ? ngeee , cik canon dengan cik nikon laa . HAHAHA . tapi cik lomo takde lagi org
pkai kat sekolah . waaaa , kaya kaya belaka ;) okay this is first picture . saya rasmikan dulu :D



haha , muka selekehhh kan ? disebbkan lama sgt duduk dekat sini , kite org jalan jalan . then
masuk kelas . nak tengok banner yang kami sudah bertungkus lumus untuk siapkan bnde ni .

mcm nak smbut merdeka laa . 
next lpak dekat dalam kelas . apa lagii click picture laa . dgan baju kurung nya dengan baju 
melayu lagi , awwww saya suka itu . heeeee .

korang tak pnah tgok ea ni sape ? comel en ?

ni la elynina berry ,

time rehat , muke semua kebulur jaa . haha 

adehhh , mls gilaa laa nak cerita A smpai Z . haha , nak taip tuh satu , nak susun ayat 
pun satu jugak , HAHA . sabar sabar . saya letak lagi gmba masa dekat dalam surau . 


nasyid 

elyhanna murray , kelas dia laa mng buat banner tu 

fuhh fuhh , cantikss gilerssss mata kau fyee .
dah habis sume , cikgu suruh amik mknn . mak oiyyy . punya laa pnjg nak berator . dah la 
kebulur bagai . time rehat mknn takde , haih -.- teruk betul kesian kat kite org :'( haha . 
dah dapt mknn , tak tahu pulak nak mkn kat mna . tgok semua lpak taman mkn kat situ ,
ha ape lagi tibai jelaa . dah apar sgat en ? pedulik kan sajee ape org nak kata , HAHA.

iloveyouuu <3

model terkini 

rawkkkkkkk :D

minat jutin bierber ke kak -.-



saya elyefa locca ;D

balik balik , hooreyyyy 

sumpah lori nih comel , awww

apizz depoyster and syaheera lattif :)

wink wink . 
dah habis lol . ahha . balik laa ape lagi ? HAHAH tkdelaa kidding jaa . jgn lupe usha
usha yang lain ehh ? byeeee :))

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout