//Forever Imperfect
say NO !
Sunday, February 13, 2011 @ 5:15 AM | 0 Comment [s]


awak mesti tahu kan ni dekat mana ? HAHA , tak payah laa saya nak bg tahu lagi kan ?
tempat yang paling indah buat para para remaja semua termasuk saya , HAHA . 
ade lagi satu tempat yang paling best untuk lepaking and tempat jejak kasih . nak tahu ?


ha , ni die . cuba awak cari muka awak kat situ , ade tak ? kalau takde mknenye awak dah
balik la tuh , tak pon tgah tgok wayang ^^ tahu kenapa saya kata jejak kasih ? sebab kalau
awak lpak dekat sini , ada jaa warga warga fesbuk yang datang dok tego menego . sebagai
contoh : eh , you yang dekat fesbuk tu kan ? alaa , yang locca locca tuh . kan kan ? ngaaa :D

HAHA , itu contoh jaa . tak kata betul pon . hee ;) saya nak tnya nih , act korang pegi sini 
untuk ape eh ? jumpa kawan yee ? kee untuk bergambar dekat air pancut tu jaa ? ataupun yang
pegi sini hanya untuk bershisha ? ha sebut pasal shisha , baru tadi saya tgah syok syok 
lepaking dekat rumah cik berry bersama dengan cik murray tbe tbe ade kelua kat tb pasal 
shisha . alaa , iklan Buletin Utama yang pukul 8 tu . tahu ? kalau tak tahu pegi search dekat 
google -.-' *kuno sgt .

ade fakta yang telah mengatakan bahawa shisha nih merbahaya , betul ke ? sampai 400 kali 
lebih bahaya daipada merokok . huhh , dahsyat tuu . tapi orang ramai kata shisha nih tak 
bahaya mna pun . sebab shisha sedot sikit kelua asap banyak , kalau merokok , sedot lama 
lama asap tetap kelua sikit macam lembu tgah marah sambil kelua asap dekat hidung . 
HAHAHAA . lagi satu dekat kotak rokok ade tunjuk gamba yang mengerikan tapi shisha ? 
takde pun bnde bnde macm tu . sbb tuh la dorang semua tak takot . brrr .



ha , lagi satu ! korang kalau shisha mesti kongsi kan ? sebenarnya bahaya ohh , sbb penyakit
boleh merebak melalui air liur kawan kawan korang tu . eeeyeekk ! penyakit tuh namanya TB .
saya pun tak tahu lah ape jenis penyakit TB tu . telebisyen kot . HAHAHAAA . sengal jaa .
heee peacee :D so , lpas nih kalau kawan awak awak sekalian yang ajak bershisha . cuba lah
kata kan dekat mereka " SAY NO SHISHA MAN ! kalau kau nak pegi , pegilah . sebab 
shisha bahaya dohh . aku taknk mati awal , aku tak kawin lagi :) " ha cakap jaa mcm
tuh . nak segan apa ? pedulik kan mereka nak kata macam macam dekat awak . yang penting
awak sihat sejahtera . kan kan ? hah ! woii ! mentang mentang shisha lagi bahaya korang 
pulak pegi hisap rokok ! kefala hotak hang ! dua dua bahaya tahu ! grrrr .

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout