//Forever Imperfect
Contest KAMI Posing KawanBaik terhebat
Friday, February 18, 2011 @ 11:41 PM | 1 Comment [s]


okay buat kali kedua saya join contest yg mcm nih :) disebabkan saya sygg dekat kwan kwan 
saya . so , saya pun join laa , act saya tak kesah sgt dgan hadiah die tuh , tah mcm mne
hati nih tbe tbe teringat kat member . kalau korang nak join cntest nih pun bleh jugak :))

tapi ade syarat nyee :
  • follow blog nih http://cerita-blablabla.blogspot.com 
  • senaraikan at least dua gambar yang kamu rasa ada posting terhebat didalamnya .
  • manusia di dalam gambar for sure boleh lelaki sahaja , perempuan sahaja atau gabung .
  • pose adalah bebas .
  • buat satu entry mengenai contest ni and for sure letak link entry diruangan komen dibawah .
  • tag dekat tiga orang kawan anda yang ade blog . 
  • contest ni tamat pada 17 mac 2011 .
    ha faham tak ? so kalau korang nak join contest nih pun boleh jugak . yg pntg korang kene
    ikut syarat tuh dulu okay ?

    1st picture :)


    second picture :)


    okay dengan ini saya tag kan kepada :

    sorry to cik murray and cik berry , anda tidak di tag kerana kalau anda join sudah
    semestinya anda akan letak gmbar yang sama ;) tapi kalau awak dan awak nak join 
    jugak its okay . heee :D 

    E L Y E F A L O C C A


    Older Post | Newer Post

    Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



    DiaryAbout