//Forever Imperfect
16.02.2011
Thursday, February 17, 2011 @ 12:37 AM | 1 Comment [s]

nah hasanah :D penat tao aku buat ,

sebenarnya birthday dia nih semalam , tapi disebabkan aku busy aku wish laa birthday
pukul 12.07 pagi tadi . ahagaga , senang citer aku laa org yang terakhir wish . bia senang 
kau ingat sape wish yang last sekali , baru laa best ;D nape ? kau bengang eh sanah ? 
alololo , lek la derr , dulu masa birthday aku kau pun buat yang sama kan ? so aku nk
balas balik , ngee ;) jgan marah nnt kene jual . HAHA . yang penting aku ingat kan kan ?

so aku nak ucapkan , selamat hari lahir yang ke-17 , eh eh cepat nye kau besar . bukan ke kau
baru beranak ? hahahaaa . weyy sanah , gmba kau kat atas tuh ha , aku buat . alaa kira mcm
present jugak aa . tak kelua peluh pun kau jgan risau okay ? kalau kau nak amik kau save la
gambo tuu , dgan syarat kau jgan crop pulak nama aku tu ha , bia lah org tahu sape yang buat ^^

lastly untuk sahabat aku yang comel molek ayu anggun intan payung berlian sume sume tuh la
i just want to say HAPPY BIRTHDAY , aku nak mintak maaf kalau pasal aku wish lmbat .
jgan marah eh ? aku tahu kalau kau bace post nih kau tgah senyum leboooo . sbb aku cerita
pasal kau sampai berbaris berbaris . lagi satu , semoga panjang umur dan murah rezeki ,
good luck in SPM belajar rajin rajin , *sorry lagi sekali kata kata hikmat aku nih kata kata 
yang dah lapok dan dah basi . byeee take care ♥ I L O V E Y O U E L Y H A N N A M U R R A Y  

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout