//Forever Imperfect
My Pretty Boy :)
Saturday, January 8, 2011 @ 8:26 AM | 2 Comment [s]

yeahh inilah cara aku untuk lupakan kau . aku dah cuba yang terbaik buat diri aku . pada hakikatnya memang
aku tak boleh tengok semua tuh . tapi nak buat mcm mna ? jodoh semua dekat tgan tuhan kan . selama satu  
minggu satu hari aku boleh hidup tanpa kau . sebb kau yang suruh aku tabah hadapi semua itu . aku tetap kuat
kan semangat . selalunya setiap 10 hari bulan kau akan jumpa aku . tapi start 10.12 langsung takde jumpa dah 
untl now . sumpah aku rindu kau , but aku tak boleh ! *sorry husna , dekat sini jaa tmpat yang boleh i luahkan
semua tu . dont worry , i tak kan kacau relationship korang .

hmm now kau dah dpt yang lagi baik dari aku . yeahh , aku tak pndai nak jaga kau , im sorry -__- 
aku rasa lebih baik kau lupakan janji kau dekat aku tu . aku tahu kau takkan cari aku balik . sebab aku tak 
kan pernah perfect sampai bila bila ! trust me . berdosa bila seseorang tuh mungkir janji . ingat tuhh .
thank you for everything okay .

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout