//Forever Imperfect
Lepas Satu , Dua , Lepas Dua Tiga Pulak .
Tuesday, January 11, 2011 @ 8:29 AM | 2 Comment [s]

kisah dekat sekolah dulu aku nak cerita :D harinih dah minggu yang kedua campur satu hari . macam
biasalah , " PERHATIAN , MURID MURID SILA BERATUR MENGIKUT KELAS DENGAN 
SEGERA . ULANG SUARA , MURID MURID SILA BERATUR MENGIKUT KELAS DENGAN 
SEGERA " aduhh , tension aku ohh . selalu pg pg or tgah tgah mlm mesti hujan , smpai nak beratur pun 
berkira . kata dekat pengawas , " ea tak boleh duduk depan lahh . lantai basah " pengawas pun kata OK jaa.
HAKHAK . tbe tbe , aku sakit perut . haih , dah sah ade sepotcek -__- kan ? aku dah kate ade sepotcek . 
terima kasih perut ;)

tahu sepotcek ape ? sepotcek NAMETAG derr . aiseyy . pengawas suruh aku pegi belakang . tapi aku dah 
kata kat pengawas tuh , " SEMALAM SAYA DAH JAHIT SEPARUH JALAN , LEPASTU TIBE
TIBE JARUM PATAH SEBAB JARUM TU HALUS " pengawas tegelak , temasok kawan aku . HOII ! 
aku tak buat lawak lah man ! ini serious laa , kenape ? korang tak caya ? meh dtg umah aku sekarg , aku
boleh tunjuk laa . grr -..-

huh , nasib baik aku ade membe sekelas . hee . lepastuh kene stay dekat tapak perhimpunan . cikgu kata
" oke pelajar pelajar , sila duduk ikut kelas . pengawas tulis nama mereka yang takda nametag tu " 
err , lama gila duduk dekat situh doe . smpai tetinggal kelas . sepal je . cikgu kata lagi " okay sape yg ade
duit , tulis nama dan berikan duit kepada pengawas kemudian balik ke kelas " RM3.50 , fuiyooo !
mahal tuh . aku dengan member aku sorg nih tak mau baya . ha amek kau , duduk smpai lebam dekat
situh . HAHA , kedekut punya pasal . padahal cikgu dah bg diskaun . jadi RM2 . tapi , aku taknk jugak
bayar , ha , cikgu diskaun lagi jadi RM1 , pun taknk byar lagi . heeee . 

sape tknk bayar tulis nama dorg lepastuh nama korg cikgu akan letak dekat e-disiplin . tambah stu rotan .  kata cikgu aku . arghh ! ape lagi aku cepat cepat ah g bya singgit , HAHAH , almaklumlah . kami takde duit 
nak mkn nnt ^^ lps tuh terus masuk kelas . kalau aku bayar dari td , mesti bontot tak lebam kan ? :D

seterusnya , cikgu harinih bnyak bg homework . berduyun duyun . tak larat meyhh , mata pun nak tercabut,
tangan dah reput ;) tapi aku pikir besuk ade subjek tuh , ahh ape lagi buatlah . alaa saln soalan je , ngee .
takpe efa , susah susah dahulu , senang senang kemudian kan ? so , teruskan usaha anda . CHAYOKK !

kini kita pergi ke masalah negara ;) hari selasa pada jam lebih kurg pukul lima sehingga 7 petang tadi ,
terdapat satu peperangan yang agak besar tapi kecik telah menggegarkan pengguna fesbuk . hal ini kerana , 
sepasang kekasih telah memutuskan hubungan nya melalui fesbuk yang dicipta oleh orang yang berkulit 
putih , *maaf saya terupa namanya . kes ini menjadi merebak kerana kawan nya telah memanggil geng untuk
membantunya menyerang pada pihak sebelah . tetapi , malang nasibnya . mereka telah mengundurkan 
diri kerana fikiran nya agak pening . oleh itu , dia telah memohon maaf atas kesilapan yang telah dilakukan 
olehnya , ibarat air yang dicincang takkan terputus juga . akhir sekali , jangan lah kita membanggakan diri 
sendiri kerana orang tidak akan membanggakan anda . sekian berita daripada saya telah tamat .
* korang jangan main main . aku belajar dari K.S.WALIYA tau ;DD HAHA ,

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout