//Forever Imperfect
hangout lagiee ,
Monday, January 31, 2011 @ 2:56 AM | 1 Comment [s]

kali nih aku pg kl plak dengan membe . siyestlyy , best sgtt ! korg pun tahu kan , aku mals nk tulis , kalau aku 
tulis pnjg berjela pun bukn nye korg nak baca , tapi tapi yang paling best time tgok wayang . kite org dpat
tmpat 3 dari depan , dah lah tgk cerita khurafat . mmg tak la enn ? haha . dek'cha , aku , lin , ieya , apis .
hah tu lah tmpat kite org tme tgok wayang . HAHA , terjerit jerit aku tgok . smpai sakit tekak doe . 

aku jerit smpai dek'cha pukul kaki aku . haha . mna tak nya , aku duk sebelah lin . lin jerit pastu die pas dekat 
aku , aku pulak pass dekat dek'cha . tu yang die marah . nasib baik tak tepelok kau cha . haha , bongekk ,
tkdelah , habis awek die datang bawak parang . tak sempat aku kawen nnt :DD

aku nak suh korang tengok gmba . gmba ade bnyak sebb tgkap guna camera cik non en ? hee , tapi aku ltak 
yang best best jea tao , buat cuci mata korang . haha . seee ^^

ni lah kite org :D
dalam wayang , hee sempat lgi kan ?
wiwittt :) kami single laa . ade peluang nih . HAHA ,

dek'cha , apis , eiya and me <3
ade bnyak lagi gmbar , lps tgok wayang sume kite org lpak dekat pavi , aku nak jumpe dengan adik angkat
sebb tak penah jumpe die sebelum nih , rindu lah katakan , heee .

woot woot xD
lpastuh adik betul aku call , katanya " KAK KAU KAT NEH ? AKU NAK PINJAM DUIT " haishh kurg
asam betul kau jiji , kau ingat aku nih ape ? bank kau eh ? grrr ,

si bongekkk =..=
n then lpak klcc , si nazri pulak nak join kite org . die cakap dekat lin , die takde member nak balik , hee .


huh , ganasss .

like a model right ?

hee i like thisss :))
hee, dah dah . penat gila nyhh , byeeeeeee .

ILOVEYOUUU 
E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout