//Forever Imperfect
errr --'
Wednesday, January 5, 2011 @ 5:41 AM | 0 Comment [s]


ape cer ni kak ? baru tiga hari sekolah dah mengeluh ? tahun nih kan SPM . tak kn dah lupa kot ? mna pegi
semua azam kau tuh ? macam mna nak lulus kalau kau dah mcm nih ? otak kau sekarg tgah dok pikir ape 
hah ? dah dah WAKE UP FA ! WAKE UP ! meh sini aku tepuk sikit dahi kau tuh , biar kau sedar !

aduhh , sakit lah . ape nih tepuk dahi org ? sakit lah . HAHA biol nyaa . rilekk aa , semua org mcm tuh kan ?
mna tak nya syaitan dok kat sebelah kita , smpai pg tandas pun dia ikut tau . ha , korang jgn main main .
so , lain kali kalau nak pegi tandas kene hati hati , nak lebih selamat baca doa dulu sebelum masuk -__-

act , aku malas tersgt nak pegi sekolah . tak tahu kenape ? mungkin dah lama sgt kot kawan dengan huruf
M tu . satu bulan setengah tak jejak sekolah . bestt tu . selama satu bulan setengah jugak aku tak pegang
buku , haha terok gila kau fa :D hee , aku kerja la weyy . mna tak nya . kalau cuti pun aku kelua . kalau tak
kelua muka buku lah yang aku akan bukak . tengok lah , dah start sekolah pun duk ber fesbuk lagi .

hati aku kuat mengatakan malas ke sekolah . tapi otak aku suruh beli pen smpai 3 paket . pemadam 
baru , pembaris pun baru jugak . tak tahu kenapa dohh . mungkin otak suruh aku belajar kut :)
mestilah ngeng , takkan nak hampakan kedua ibubapa yang kite sayang tu pulak kan ? cuma M tu asyik
asyik dtg dekat aku , aku tak boleh nak buat ape lagi laa . dia dah suka dekat aku . nak benci tapi tak
boleh jugak . *tak kuat iman betul la kau fa . pergi amik wuduk then solat okay ? HAHA , baiklah .

now ! even jadi ape ape sekali pun , kalau M tu dtg lagi , aku akan  panggil ultraman . tak pun batman .
kalau batman busy , aku pggil spiderman . bia die tgkap M bg labah labah makan . HAHA . 

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout