//Forever Imperfect
Cerita Tiga Hari Bulan Satu Punya
Tuesday, January 4, 2011 @ 2:04 AM | 0 Comment [s]

kunci jam pukul 6.00 pagi , celik mata tengok jam tuut tuut dah pukul 6.30 . ahh ape lagi lompat dari katil
amik tuala zap zap zap ting tong tang dalam bilik air *jgn dok pikir lain , aku tengah mandi la tu takkan
nak cerita pulak kan ? and then keluar sebab adik aku dah menjerit suruh cepatt ! ape lagi kelam
kabutbutbut aku siap . sempat lagi ku mkan 6 biskut tiger untuk tambah kan stamina bila belajar :)
pukul 6.55 dengan pantasnya aku turun tangga sebb tadi dah makan biskut tiger takut nnt kene tggal dengan
cik mad *ayah kawan aku , almaklumlah aku tumpang dia pegi sekolah la katakan .

dah smpai depan pintu pagar sekolah , aku main masuk jaa sampai telupa nak baca BISMILLAH sebab tak sabar punya pasal nak tengok org pkai baju baru , seluar baru , kain baru , ish segalanya lah baru . sampai yang hitam nmpak putih , yang putih lagi bertambah putih lahh , huih dahsyat betul . haha . dah bunyik loceng semua beratur then terus duduk . lupa yang hari ni ada perhimpunan . huh , panjang nya pengetua aku berkata kata , bukan sepatah dua kata lagi , aku rasa smpai dia tak berkata kata . time dah habis tuh , dandan pulak
ada sepotcekk -__- pengawas sekolah aku semua kuat jeles . sebb semua pkai baju baru kan ? dorang
semua pkai blazer lama yang dah siap ada lencana besar , kita org pulak lencana kecik jaa . sebb tuh dorg
beriya iya nak tahan kami semua ;)

apalagi , aku pun memberontak lah dengan kawan aku lagi sorg nih . siap dah stanby pistol jari kat muka dia
haha *tipu jaa . aku kan budak baik , aku angkat beg terus pegi blakang tulis nama . then terus masuk kelas .
adehh first day sekolah dah dapat buku teks , mak oiyy , buku semua tebal tebal . mengalahkan berat aku
nih ha . then belajar lah . gila bestt , first day sekolah jugak dah ada homework . ehee .

aku tengok jam dah pukul 1.23 minit , wahh punya semangat nih nak balik . tak lama tuh hujan . fuyooo !
rahmat tuhh , habis baju sekolah basah . dah la baru kan ? kesian aku tengok sapa yang jalan kaki tu .
aku rilek jaa , tggu hujan dah benti dekat kantin . haha , yela . nak selamatkan buku punya pasal kan ?
sambil tggu aku sempat lagi mkn nasi lemak :D woo sedap . yummy . lebih kurang pukul 3 , aku gerak
nak balik sambil peluk 2 plastik buku teks . haha , tengoklah betapa sayangnya aku dekat buku ;)

E L Y E F A L O C C A



Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout