//Forever Imperfect
Sehari Berjalan
Wednesday, December 22, 2010 @ 11:00 AM | 0 Comment [s]

dari pukul 12 tengah hari sampai ke 10 malam aku berjalan sakan dekat Sunway Pyramid . well aku kan
kuat berjalan , tapi dekat kaki aku satu tahi lalat pun takdok . ahha , nak buat macam mana ? dah family
aku pun sama jugak . hee , kawan aku semua kalah dengan aku , sebab kalah bila keluar jalan sama .
sampai tak cukup kaki termasuk tangan lahh aku kerjakan dorang . HAHA , aku suka bab buli buli nih ^^

so macam biasalah , dah berjalan mesti nak click picture kan ? hah , ni lagi satu yang aku suka . kalau boleh 
setiap detik , saat , minit sume tuh aku nak bergambar jaa . aku guna camera handphone takdalah nak pakai
camera CANON ka NIKON ka . untuk pengetahuan korang aku tak sekaya itu okay ? mahal sangat . 
nak kira guna jari pun belum tentu cukup . kan ? HAHA . nah tengok nih . comel tak ? wekk PERASAN .

Sunway Pyramid

ngee , okay ka gamba tuh ? gamba kat atas tu time dekat belakang bata , lepaking jaa . penat jugak bila
berjalan tanpa duduk kan ? so aku pun duduk la kat situ . sembang punya sembang tengok jam dah pukul
4.30 . eh cepat betul masa berputar . berputar ikut jam cik adik oii . bukan berputar ke belakang . ngee .
n then jalan punya jalan , singgah toilet jusco . mesti pelik kan ? kenapa pegi dekat jusco ? HAHA , tahu
sebab ape ? sebab toilet dekat luar takde paip ohh . kalau dekat jusco dengan parkson adelah :)

Toilet Jusco . Ehee :D
amik kau , sempat lagi tuh bergambar . pantang jumpa cermin , pantang tgah free . hah mulalah CEKEPITT
sana CEKEPITT sini . sampai memory dah nak full . hee , nah tengok lagii .

Toilet lagi -.-


Comel kan ? HAHA ,

Nampak Tak Tuh ? DILARANG MEROKOK !

With Miera B .
ha cukup tak ? ke nak lagi ? ngee . dah la ek ? bosan asyik tengok muka aku jaa . HAHA . dah dah balik
tido okay :)

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout