//Forever Imperfect
the red colour one :)
Monday, December 27, 2010 @ 10:29 AM | 0 Comment [s]

Aina Shafinas

hyee adik Aina :) cantik nya awak ni , ehee , comel gituu . seronok bila chat dengan adik dekat fesbuk tuh ,
tak sangka yang adik nak akk jd " kakak angkat " adik . apa yang istimewa dkat akk nih dik ? yeahh akk
pun sygg dekat adik jugak , sama mcm adik sygg kan dekat akk . so bila kta nak meet nih ? tak sabar nak
cubit pipi adik tuh :D haha . btw , akk cuma bg nasihat dekat adik supaya jgn percaya sgt dekat lelaki ,
adik kene kuat . jgn nak jadi lembik macam aiskrim yang dah cair tuh . kita yang dinamakan sebagai
perempuan kita mesti tabah hadapi semua ujian nih . okay ? ILY 


E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout