//Forever Imperfect
Kau Berubah ?
Thursday, December 23, 2010 @ 10:10 AM | 0 Comment [s]

NUR AFIFAH BT MOHD ZAIN! 
WILL U BE MINE FOR A HUNDRED
THOUSAND YEARS ? :)

ada orang tanya bende nih dekat aku ? masa first first kami bersama :) aww sweet nya ;) serius doe aku 
cair . kalau korang dekat tempat aku pun korang akan rasa apa yang aku rasa . kan ? kan ? tak perlu lah 
aku nak sebut nama dia . malu lah :D Ehee mesti korang dah tahu punya siapa yang aku katakan nih en ?

bagi aku semua ayat dia manis manis belaka , tah macam mana aku boleh terpikat pun aku tak tahu ohh . kenal pun dari FACEBOOK jugak . kalaulah aku kenal siapa yang cipta FACEBOOK nih , mmg dah lama aku pi jumpa dia untuk kata TERIMA KASIH . yela sebab dah temukan jodoh kami . tapi yang penting aku kena BERTERIMA KASIH dekat ALLAH swt kerana jodoh di tangan tuhan ^^

hmm , tapi tu dulu jaa :( sekarang dia dah berubah . dah takda kata kata kata manis tu lagi . dah berkali kali
aku update post nihh . cuma dia jaa yang tak sedar , tak perasan yang ada maksud tersurat dan tersirat .
korang bacalah .

dulu , seawal perkenalan kita sayalah orang pertama awak cari .
dulu , awak sentiasa ada waktu untuk bersama dengan saya . 
walau awak sibuk sekalipun , masa awak akan ada untuk saya .
dulu , awak slalu call saya , mesej saya , kalau saya tak reply , awak mesti gelisah cari saya .
dulu , mase kita gadoh awak cuba pujuk saya , tak pernah berkasar dengan saya .
lembutnya bahasa awak .
dulu , awak selalu cakap awak sayang saya sangat sangat .
 selalu awak luahkan yang awak rindukan saya .
dulu , awak buat segala galanya untuk saya sehinggakan saya jatuh hati pada awak .
hinggakan kasih sayang saya hanya untuk awak .
demi sayangnya saya pada awak , saya sanggup tolak cinta orang lain .
saya nak awak je taknak orang lain .
bila saya bercakap dengan awak , saya gunakan kejujuran dan keikhlasan ,
saya taknak awak terluka . saya sayang awak .
saya mengadu semua masalah saya pada awak sebab 
saya dah anggap awak sebahagian dari hidup saya .
pentingnya awak untuk saya .
setiap masa saya akan jaga hati dan perasaan awak , saya taknk awak terasa pada saya .
setiap kesalahan saya , saya akan perbetulkan ,

kini , setelah saya buat segala galanya untuk awak .
tak hirau bila saya menangis kerana awak . kanape awak ?
awak dah jarang call saya , mesej kat saya pun tak .
tiap kali gadoh , awak lari dari masalah , bukan nak pujuk .
awak buat salah , awak salah kan saya balik .
bukan nak mintak maaf , terlukanya hati saya .
awak kurang jujur pada saya , ni ke orang yang saya kenal dulu ?
bila saya dah sayang awak sangat sangat awak buat tak tahu je pada saya .
awak cakap awak sayang saya tapi nape buat saya mcm ni ?
awak tahu tak saya tak pernah menduakan kasih sayang dan cinta saya pada awak .
hanya awak je dalam hidup saya .
saya tak perlukan orang lain , saya hanya perlukan awak sorang je .
berkali kali awak lukai hati saya . berkali kali juga saya menitiskan air mata kerana awak .
tapi awak tak pernah memahami .
walaupun awak selalu sakiti saya , menipu saya , beribu kali pun awak lukai perasaan saya ,
saya tetap maafkan awak .
kasih sayang saya pada awak akan selalu memaafkan .
saya sentiasa mengampuni kesalahn awak .

awak ! dengarlah , fahamilah . 
sayang saya untuk awak terlalu ikhlas .
hargailah saya sebelum saya pergi buat selama lamanya .

sedih kan ? itulah yang dia buat dekat aku . sekarang aku tak tahu nak contact dia mcm mana . sebab 
sim card dia patah . sepatutnya dia kena berusaha supaya boleh contact dengan aku balik kan ? tapi dia tak
buat macam mana apa yang aku nak . heh aku tak faham perangai lelaki sebenarnya -.-

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout