//Forever Imperfect
letih beb - -'
Sunday, December 26, 2010 @ 7:13 AM | 0 Comment [s]

Airee Azrell
Leeya Leeyot
Izzy Farhan

semalam aku pegi round round the world . hahaha , macam pegi satu dunia , padahal kualala lumpur jaa .
hee , jalan punya jalan jumpa Ayie sekejap . jyeahh miss youu beb . lama tak jumpa . gilalahh , rambut
kau panjang doe , ahha dah mcm justin bieber aku tgok :D

*dipendekkan cerita
lepastu jalan dkt pavi tiba tiba nmpak qalesya . ohmagaa ! cantik gilerss . n then senyum dekat dia :) dia reply
balekk :)) ngee , batak betol -.- kemudian aku teruskan perjalanan tadi . tuut tuut nmpak si Izzy Farhan ,
aku nak tegur dia tapi aku tengok dia jalan bapak laju . sampai tak sempat nak cakap " EH AAN " . HAHA .
so aku buat biasa jaa la . hee . masa tu aku tgah otw nak pg klcc , nak click picture dengan my lovely cousin
pluss adik aku . yalaa kat sana kan tempat dia cantik ♥ 

cekepit punya cekepit tengok jam yang terpampang besar kat atas sana dah pukul 5.20 . dandan time tuh
adik aku ajak shisha . watacikk ?! shisha ? HAHA , aku tak tahu pape dohh pasal shisha shisha nih . dah tu ,
aku follow je ahh dorg . patah balik lalu bb terserempak dgan si Ayie lagi . hee , katanya " ei kata nak
balik ? " lalu dengan pantas aku menjawab " ohh nak balik la ni " sambil meneruskan perjalann :D

dah smpai kat bwah roof top tu , tgok atas apesal tkda org ? adik aku g tnya bangla jual kapet tuh ,
" atas tak bukk eh ? " , bangla tu  hanya mampu menggelengkan kepala jaa . HAHAHA . tgok sekeliling ,
cari mna lgi kedai shisha nih . tgok sebelah tu jaa . sebelum masuk kedai tuh , aku nmpak Leeya . aww
budak nihh comel sgt  nk tegurr tapi dia tgah bz layan member , lagi pun malu . dia bukan knl aku pun ;)

pas tu masuk sahara , mntk strawberry mint . RM20 . hoho , aku try . thumbs up aku kasi ! HAHA .
gila kan ? sekejap jaa , pukul 6.15 angkat kaki terus blahh . takda singgah tmpat lain dah . pejam celik pejam
celik dah sampai rumah :)


E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout