//Forever Imperfect
Contest Muslimah Anggun 2
Tuesday, December 28, 2010 @ 8:36 AM | 2 Comment [s]

aduhh , first time nih aku masuk contest mcm nih . ahha , Muslimah Anggun pulak tuh . aku takda laa
semuslimah seanggun itu kan ? ehee , oleh kerana aku telah di tag oleh cik fatyn aku pun join lahh :) kalau menang alhamdulillah , kalau kalah aku senyum jaa .
HAHA , nasib je laa .


Terma dan Syarat :

1. Muslimah
2. Follow blog nih
3. Add blog nih dalam blog list korg * supaya korg alert tau
4. Letak Banner dlm entri shj , sidebar tak perlu ye
5. Tag at least 3 persons , makesure diorg tau ye
6. Sekeping gambar muslimah yang sopan ya ( PENTING )
7. Free to wear any kinds of hijab
8. And sertakan satu ayat yang menggambarkan diri anda ( PENTNG )
9. Leave komen anda di tempat komen okey
10. Warganegara

Tamat : 30 Dec on 10 a.m

woot woot . inilah aku yang nak masuk Contest Muslimah Anggun tuh .


act , aku sekejap bertudung sekejap tak . tapi aku akan cuba untuk selalu bertudung :)

nah saya tag dekat 3 org yang anggun nih :)

1. Adik Aina
2. Adik Asiyah
3. Sis Leeya

*contest nih dah tamat :) chill

E L Y E F A L O C C A


Older Post | Newer Post

Hi, Assalamualaikum. Thanks coming into my ugly blog.



DiaryAbout